Меню
Кошик

Умови обміну та повернення товару

Якщо замовлений товар не підходять:

Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" впродовж 14 днів від дати покупки, (у нас - від дня отримання замовлення), Ви можете повернути замовлені товари і отримати назад їх вартість. Так само, можливий обмін на інший розмір або іншу модель товару. У разі, якщо Ви не можете підібрати взуття на обмін, гроші можна залишити на рахунку магазина PROGRESS-SERVICE і скористатися цією сумою для оплати наступного замовлення.

Згідно Закону України "Про захист прав споживачів" товар надолужити обміну або поверненню грошей, у разі відсутності видимих ознак його носіння, у фірмовій упаковці і тільки при наявності на ньому всіх цінників, і інших ярликів невикористаним. Не допускається нанесення на упаковку написів, адрес та іншого. Коробки обмотание клейкою стрічкою без додаткової упаковки назад не приймаються. У разі повернення товару, пропонованого в складі комплекту, необхідно повернути всі складові комплекту.

Клієнту повертають повну вартість замовлення, так само, магазин оплачує зворотну пересилку товару. Мається на увазі:

·       - Вислана не та модель, що вказана в замовленні;

·       - Висланий не той розмір, що вказаний в замовленні;

·       - Колір моделі не відповідає фотографії (наприклад: замість чорних, кросівки виявилися червоними). При цьому, не враховуються невідповідності відтінку того ж кольору, у зв'язку з тим, що на різних моніторах одне і те ж зображення може виглядати по-різному;

·       - Прислана явно бракована модель.

Повернення товару проводиться на адресу відправника, яка вказана у товаро-транспортній накладній, по якій Ви отримали посилку.


При оформленні посилки на пошті врахуйте:

·       - Повернення грошей, або обмін на іншу пару проводиться лише після того, як посилка повернута в магазин;

·       - Повернення товарів здійснюється звичайною посилкою, а не післяплатою. Посилки, які клієнти відсилають післяплатою, з пошти забирати не будуть , оскільки оплата повернутого товару проводиться лише після перегляду посилки;

·       - При заповненні бланка на відправлення посилки, обов'язково потрібно вказувати повну вартість товару в графі "Оголошена вартість" посилки оскільки, в разі утери вантажу, саме цю суму компенсує перевізник.

·         Що потрібно зробити, щоб обміняти товар:


1. Упродовж 14 днів від дати отримання посилки, відправте взуття, яка не підійшла, по одному з вказаних вище адрес.


2. Виберіть в каталозі товари, які слід вислати на заміну, і оформите нове замовлення. У коментарях до замовлення вкажіть причину обміну.

       Також, просимо Вас вкласти в коробку з поверненням записку, яка містить інформації про Вас (E-mail, ПІБ, телефон, адреса), а також на яку модель потрібно зробити обмін.


3. Як тільки повернення буде отримане, Вам передзвонить один із співробітників магазина для узгодження деталей обміну.


Нагадаємо, що повертається тільки вартість товару. Вартість пересилки повернення відплачує клієнт. Із суми повернення установа, яка здійснює грошові перекази (банк) віднімає комісію за переказ грошових коштів. Винятком є випадки, коли причиною повернення послужила помилка працівників сайту. В цьому випадку ми компенсуємо вартість пересилки повернення і оплачуємо банківські послуги по переказу грошових коштів.

Продавець має право відмовити Покупцю у виконанні замовлення в повному обсязі або частково, якщо весь товару або його частини, немає в наявності або з інших підстав, що унеможливлюють його доставку.

Цей веб-сайт використовує файли cookie
Цей веб-сайт використовує файли cookie для забезпечення найкращої якості Інтернет-послуг. Продовжуючи переглядати цей сайт, ви погоджуєтеся використовувати файли cookie.