Політика доброчесності ТОВ ПРОГРЕС ЛЬВІВ (далі – «Компанія») спрямована на ведення бізнесу на засадах чесної та етичної поведінки у відносинах із працівниками та третіми особами. В рамках цього, Компанія проводить політику абсолютної нетерпимості до хабарництва та корупції і прагне діяти професійно, відповідально і сумлінно у всіх ділових відносинах і сферах практики Компанії, із дотриманням та забезпеченням ефективних механізмів запобігання проявів корупції та протидії хабарництву.

Компанія дотримується всіх нормативно-правових актів, що мають відношення до боротьби з хабарництвом і корупцією як в Україні (Закон України «Про запобігання корупції»).

У цій політиці, термін «Третя особа» означає будь-яку фізичну особу або організацію, з якою ми вступаємо в контакт при наданні послуг та управлінні бізнесом, і включає в себе наявних і потенційних клієнтів та замовників, посередників, постачальників, підрядників, агентів, консультантів, а також державні установи і організації, органи місцевої влади, в тому числі їх представників та посадових осіб, політиків і політичні партії.

Ця політика поширюється на всіх осіб, які працюють в Компанії на всіх рівнях (які працюють як на постійній, так і на тимчасовій основі, або за сумісництвом), консультантів, підрядників, стажерів, волонтерів, агентів, або будь-яких інших осіб, пов'язаних із Компанією (спільно іменовані в подальшому «Працівники» у цій політиці).